19 Mayıs 2015 Salı

Durum Değerlendirmesi

Bu yazıyı defterime yazsam daha iyi olurdu ama şimdi salondaki koltuktan kalkıpta defteri getirmeye useniyorum.
ileride pisman olacagim kararlar mı aliyorum? Onlarin sozunu dinleseydin böyle olmazdi mi diyecegim? Ileride ne olur belli degil fakat eğer senden beklenmeyecek bir şeye karar verdiysen felaket senaryolari bir bir yazilir hakkinda. Oyle ortadayim ki iki yanimda birbirinden çok farklı iki hayat var. Ve de geri dönmesi zor tıpkı karar vermesinin ne kadar zor olduğu gibi.


Birinde statü var, gelir olarak daha iyi birbirine benzer günler,  kendinle celistigin anlar yasayacagin olaylar da olabilir,  yorgunluk,  üniversite hayatindaki gibi samimiyetsiz bi çevre yüksek ihtimal, tanidiklarin aa oo hoo gibi memnuniyet ifadeleri, aklima gelirse eklerim dahasini

Diğerinde kendi özel alanimin olmasi yüksek ihtimal, kendimle çelisme durumunu  daha az yasamam olasi, daha düşük bir statü, elbette benzer günler bundada var fakat yasadigimi hissetme katsayim yüksek, mutluluk veren bi yorgunluk, ekonomik sıkıntı çekmek kaçınılmaz, akrabalarin aciyan bakışları, arkadas ortamını pek kestiremiyorum, aklima gelirse eklerim dahasini

Az önce tvde gençlerin mutluluk analizini yapiyorlardi yaslilara oranla düşük ama % 60 civarı mutlu olduğu kanisina varmış şaşırdım açıkçası o kadari mutluysa yine iyimis. Gerçekten mutlu olan biriyle henüz tanışmadım. Anketci amaca şu katilimcilarin telefon numaralarini bi versene.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder