21 Mayıs 2018 Pazartesi

Hayat okulu 2. Dönem

Okul bittikten sonra bi yerde uzun süre çalışmakta zorlanıyorum sanki stajmis biticekmis ve ben okula donup yeni seyler ogrenecekmisim gibi hissediyorum. Yani bitse de gitsek. Sanki bundan sonra hep calismayacakmisim gibi sanki hep donemlikmis gibi. Neden böyle düşünüyorum? Neden calisma hayatina adapte olmakta gucluk cekiyorum? Neden egitim hayati hep devam edecekmis gibi geliyor? Biraz gecmise gidersem hatta şöyle ilkokul falana doğru gittigimde ben bi iş için veya bi meslek için okula gitme mantigiyla yetismedigim icin bu çırpınışım. Sanırım bi isyerinde uzunca yıllar calisamayacagim. Yazar burada kendini tokatlamak istiyor ve yaşını hatirlatiyor. Ve buarada arkadaslarinin torunlari olmasina az kaldığını ve ve ve... Neyse ben gidip cilgin bi genclik film izleyeyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder